Mandag 31 juli jentedag og guttedag

I dag har vi delt oss litt igjen. Kristoffer og Alex besøkte et hangarskip som er gjort om til museum og Lene og Lisa dro på shopping selvfølgelig. Lisa hadde et mål med denne ferien og det var sh...

Søndag 30 juli Central park.

Dagen i dag har vi brukt i Central park. Vi startet men en tur i Central park zoo, det er en liten men koselig dyrepark. noen av dyrene vi så der var, sel, bjørn, snøleopard, pingviner og mange fl...

Lørdag 29 juli Helikopter tur

i dag har vært en innholdsrik dag. Vi startet dagen med en helikopter tur, den var helt fantastisk. Lene og Kristoffer har gjort det en gang før, men det var like kjekt denne gangen også. Ungene sy...

Fredag 27 juli. World Trade

I dag sov  vi lenge, vi startet ikke dagen før nærmere 12 i dag.  Vi starter dagen med å kikke litt mer nede i kirken og snakket litt med de som jobber her. Vi ble ganske overasket når ...

Torsadag 27 juli New York

I dag har vi kommet til New York. Det var en lang reise tur fra LA. Når vi kom frem sjekket vi inn på sjømannskirken, de har et par leiligheter som de leier ut. Leiligheten som vi har fått en kjem...

Onsdag 26 juli reise dag

I dag har vi pakket og gjort oss klar for tur til New York. Vi sjekket ut fra hotellet i 11 tiden så kjørte vi en tur ned til Beverly Hills og  Rodeo Drive for å vindu shoppe litt. (det er de...

Tirsdag 25 juli kjørte Ferrari

I dag startet vi dagen med en tur opp til observatoriet. Der fikk hadde vi utsikt over hele Los Angeles.  Vi fikk også se Hollywood skiltet litt bedre. på vei ned igjen så traff vi på en cay...

Mandag 24 juli shopping og Reagan Museet

I dag delte vi oss, Lene og Lisa gikk på Shopping og Kristoffer og Alex besøkte Reagan Museet. Det er alltid litt godt med litt jente dag og guttedag. Lisa og Lene koste seg på shopping, Lisa fik...

Søndag 23 juli Santa Monica Beach

I dag har vi tilbringt litt tid i bassenget før vi reiste inn til sentrum og spiste lunsj. Etter lunsj hadde vi en busstur igjen og fikk med oss litt av historien til Los Angeles. På ettermiddage...

Lørdag 22 juli. utforsking av Los Angeles

i dag er det lørdag og planen er å reise inn til sentrum å se litt. Vi tar T-banen inn siden vi ikke helt vet hvordan det er med parkering å kjøring her. Vi gå og kikker på Hollywood blw, og ser ...

Fredag 21 juli. Reisedag

dagen i dag har gått med til pakking og reising. vi forlot leiligheten rundt klokken 11.30. Vi kom til flyplassen i 12.30 tiden, flyet vårt skulle gå klokken 15:10. Når vi kommer på flyplassen får...

Torsdag 20 juli. Pakke dag

Nå har vi vært i Orlando i 9 dager. I morgen reiser vi videre til Los Angeles.  Dagen i dag Startet med at Kristoffer og ungene gikk bort i felles bassenget og badet noen timer mens jeg drev ...

Onsdag 19 juli.

I dag brukte vi formiddagen på å slappe litt av. Midt på dagen tok vi turen til Madam Tussaud og koste oss. Etter vi hadde hatt runden der så tok vi Orlando Eye, det var ganske kult. Vi fikk gansk...

Tirsdag 18 juli bade dag

I dag har vi hatt flott vær halve dagen. den ble tilbrakt ved bassenget. vi solte oss litt og badet masse.  etter noen timer måtte vi komme oss inn siden himmelen ble veldig mørk. plutselig k...

Mandag 17 juli. DISNEY LAND

I dag har vi vært i Disneyland. Parkene vi besøkte i dag var Hollywoodstudio og Magic Kingdom. I Hollywoodstudio var vi på bla Frost show og muppet show begge var kjempe kjekke. Vi møtte ogs...

Lørdag 15.07.2007 Kennedy space senter og shopping

I dag delte vi oss litt. Alexander og Kristoffer reiste på Kennedy space senter og Lene og Lisa dro på Shopping. Lisa fikk kjøpt seg 2 par bukser og en skjorte. Hun kjøpte seg også litt andre små ...

Fredag 14.07 2017 Disney Land

I dag fredag 14.juli har vi vært i Disney land. Vi var i Epcot parken, der gjorde vi masse gøy. Vi så en film i 3 D, kjørte noen turer i atraksjonene, spiste masse popcorn og koste oss masse. ...

onsdag 12.07 og Torsdag13.07 - Wild Life Florida

Onsdag 12 juli var vi ganske slitne etter lang reise dag dagen før, vi fløy først fra Sola til London (1,5 time) og videre fra London til Orlando (9 timer). vi brukte dagen bare til å slappe av, un...

Sola flyplass

Da var vi klar for avreise. Sitter på sola flyplsss og spiser frokost. om 3 timer lander vi i London for flybytte. Vi vil være fremme i Orlando 20:30 lokal tid og 03:30 norsk tid.

USA turen sommeren 2017

Nå nærmer det seg avreise til USA. Turen har vi planlagt i 1 år og første stopp blir Orlando Florida.